THEME BY
It's my day ;))
Wednesday 30 May 2012
Assalammualaikum!


BTW, sebelum tu aku nak bagi tahu yang aku mahu jadi 'Kelawar' sepanjang cuti ni. HAHA dan sebab tu jugak la balik-2 kena bebel kerana*wohoo,first time jo aku guna 'kerana'XP malam berjaga then pagi tidur. Ish-2 , balik aku kena bebel dan permulaan ayat mesti macam ni, 'Anak perawan satu ni kan.....' begitu la. Sampai berjam-2 HAHA. Biasa la tu servis telinga. HAHA. Oppss! Aku dah keluar tajuk. Ok-2 now , let's begin :))

Stay Strong. Tukar feeling yarh pigi sedih. Perkataan pun dah menggambar kan perasaan yang gundah gulana. Ini pasal 'Dia'. Dia siapa? Kawan? Boyfie? Keluarga? Hmm, biar la 'Dia' tu jadi rahsia. Seriously aku dah banyak sabar dengan dia. Tapi aku tak tahu la dia tahu ka endak. Hari-2 aku tggu dia online tapi nda da. It's okay. Okay-2 ndamaw sdh sedih-2 nie. Stay cool Munifah.



Lagi satu ni cerita pasal ehem-2. HAHA bukang nya Boyfie yarh. Jangan kau begitu ba. Begini, tadi aku check profile ex aku * wahaa, then, aku nampak langsung tiada relationship. Wonderful, macam balik-2 aku buka profile dia time aku bosan then mesti aku ingat balik masa kami couple. Wohaa, matiyy. Actually aku tak da la still suka dia. Just have fun ok. Pastu aku pigi older post. Aku nampak banyak gambar couple dia. Seriously comel couple dia. *Mungkin sudah menjadi ex. Aku tak tahu la, aku tak jaga dia. HAHA. Bukan marah just bagitahu. Time-2 lagi kami couple , aku mengaku dia sweet, caring, penyabar. Tapi paling aku suka sangat dekat dia , dia pandai memujuk. Adede, cair jo hati ku. Budak mana? Nda penting! Asal kamu tahu dia sekolah jauh. Itu la Couple Jarak JauhXP . HAHA. Ok-2 stop pasal dia nanti ada orang jealous! :P


Aku still sayang DIA!!-cerr' pertama:)

Aku tak sabar tunggu bapakku balik. Famous Amous jo.

← newer
older →